ARCHIWALNE

NR ogłoszenia: 2021BZP 0015554601

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Opracowanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z
koncepcją oraz projektem zagospodarowania terenu przy ul. Wyszyńskiego w Zamościu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950444000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolegiacka 16
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6113082
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs.zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs.zamosc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3
ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opracowanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z
koncepcją oraz projektem zagospodarowania terenu przy ul. Wyszyńskiego w Zamościu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7061d243-0190-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155546/01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00155546/01 z dnia 2021-08-20
2021-08-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20 12:03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.gov.pl, ePuap pod adresem:
https://epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej: biuro@tbs.zamosc.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wymagania techniczne i organizacyjnej wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePuap)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:1.Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest TBS SP. z o.o. w Zamościu, ulica Kolegiacka 16, 22 400 Zamość, 84 -611-30-82.2. W
z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z IOD pod adresem e-mail:
inspektor@cbi24.pl.3.Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11
września 2019 r.– PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00155546/01 z dnia 2021-08-20
2021-08-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
obowiązywania umowy.5.Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww.
Rozporządzenia w związku z przepisami Pzp.6.Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust. 4 Pzp.7.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z Pzp. 8.Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:dostępu do treści swoich danych oraz
możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, w przypadku gdy
przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu RODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.9. Osobie,
której dane dotyczą nie przysługuje:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do
usunięcia danych osobowych,prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
Rozporządzenia;na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych. 10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby,
której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o uzp.11.Skorzystanie
przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych,
o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z Pzp.12.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.13.W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w
BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania
skierowanego do Administratora.14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,
Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba
że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.15.Skorzystanie przez osobę,
której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16
Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZ-TBS.260.22.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:
„Opracowanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z
koncepcją oraz projektem zagospodarowania terenu przy ul. Wyszyńskiego w Zamościu”.-
Teren przeznaczony pod inwestycję został oznaczony na planie sytuacyjnym kolorem
czerwonym, z podziałem na ETAP 1. i ETAP 2. realizacji inwestycji. Plan sytuacyjny stanowi
załącznik nr 9 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00155546/01 z dnia 2021-08-20
2021-08-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert stosując zasadę, że oferta
nieodrzucona, zawierająca największą ilość punktów, jest ofertą najkorzystniejszą.
2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę,
która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00155546/01 z dnia 2021-08-20
2021-08-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną nie mniejszą niż 300 00,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 1 usługę, obejmującą swoim
zakresem m.in. opracowanie dokumentacji projektowej budynku wielorodzinnego z garażem
podziemnym lub budynku użyteczności publicznej z garażem podziemnym o powierzchni
użytkowej min. 2 000 m2 oraz załączy dowody określające, czy usługi te zostały wykonane
należycie.
Wykazane przez Wykonawcę zadania na dzień złożenia ofert powinny być wykonane, tj.
zakończone np. protokołem odbioru, uzyskaniem decyzji pozwolenie na budowę.
b) dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach,
doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia publicznego, tj.:
dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej po jednej osobie posiadającej:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej,
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjnobudowlanej,
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych,
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności inżynieryjnej:
drogowej.
Osoby skierowane do realizacji zamówienia winny posiadać uprawnienia budowlane do
projektowania zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j.: Dz.U. z 2020 r.
poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w
sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje
techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby,
których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w
przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (t. j.: Dz.U. z 2020 r. poz. 220) oraz przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa i posiadać aktualne zaświadczenie z tej izby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00155546/01 z dnia 2021-08-20
2021-08-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest
dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ.
2.Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy
Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (t. j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 275 i 1072 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej według wzoru określonego w załączniku nr 5 do
SWZ.
4.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed
upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
5.Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy
Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu
składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności,
6.Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ.
2.dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie
niższą niż 300 000,00 zł.
3.wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, daty, wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, według wzoru określonego w załączniku nr 6
do SWZ.
4.wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru określonego w
załączniku nr 7 do SWZ, z załączeniem dowodów potwierdzających posiadanie wymaganych
uprawnień przez te osoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00155546/01 z dnia 2021-08-20
2021-08-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w
wysokości: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100)..2. Wadium może być
wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo
zamówień publicznych, tj.:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U z
2020 r. poz. 299 z późn. zm., t. j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1010 z późn. zm.).
3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia
06.09.2021 r. do godz. 10:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu
bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank
prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na rachunku
bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank
Pekao SA w Zamościu, nr rachunku 48 1240 2816 1111 0011 0337 5392 z dopiskiem „Wadium”
oraz wskazaniem nazwy i numeru referencyjnego postępowania.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2.
ppkt. 2) - 4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w
postaci elektronicznej.
6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w
formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2. ppkt 2) 4), występuje odpowiednio do
gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o
której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej
przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Zgodnie art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich,
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00155546/01 z dnia 2021-08-20
2021-08-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu przesłanek określonych w pkt 1.
4. Warunki udziału w postępowaniu, opisano w pkt. 8.4 SWZ:
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy opisane są w pkt. 24.2 SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-06 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszelkie dodatkowe dane i informacje dotyczące niniejszego postępowania o udzielenia
zamówienia publicznego znjdują się w SWZ dostępnej na strprnie internetowej
https://miniportal.uzp.gov.pl oraz https://www.tbs.zamosc.

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem